مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

خبرآنلاين: چهره دوست‌داشتني پرسپوليس از يک‌سري اتفاقاتي که در کميته فني افتاده و حرف‌هايي که در مورد او زده شده، دلخور است. مهدوي‌کيا مي‌گويد من با باشگاه قرارداد دارم و آقاياني که منافع‌شان به خطر افتاده بايد مراقب حرف‌زدن‌شان باشند. کاپيتان کيا که در تمام دوران فوتبالش هيچ گاه اينچنين لب به انتقاد از کسي نگشوده اين بار يکي از سرشناس ترين پيشکسوتان پرسپوليس را هدف قرار داده است.

*در جلسه کميته فني گفته‌اند مديرعامل بايد بهتر مشاوره مي‌گرفته و از جذب بازيکناني مثل مهدوي‌کيا و معدنچي امتناع مي‌کرده؛ شما در اين خصوص چه صحبتي داريد؟
من نمي‌دانم. همين آقايان يا بهتر بگويم همين شخص، منافعش به خطر افتاده، حالا عليه ما حرف مي‌زند!

*خيلي ناراحت شديد؟
بله؛ ناراحت شدم و حالا هم مي‌گويم اگر اين آقا خيلي دلش به حال پرسپوليس مي‌سوزد، بهتر است از آن 700، 800 ميليوني که سال 77 رفت به حساب‌شان، صحبت کند؛ مبلغي که شايد آن‌موقع بودجه چهار سال پرسپوليس مي‌شد.

*واقعاً؟!
بله؛ من مدارک اين حرف‌هايي که مي‌زنم را دارم و مستند حرف مي‌زنم و اگر لازم باشد آنها را به بازرسي هم ارائه خواهم داد تا عده‌اي هر چيزي که خواستند را بر زبان نياورند.

*يعني مي‌گوييد حرف‌هاي اشتباهي در مورد شما زده شده؟
من با باشگاه پرسپوليس طرف قرارداد هستم و فقط باشگاه مي‌تواند در مورد من تصميم بگيرد، نه يک شخص. ضمناً بهتر است هرکس به اندازه مسئوليتي که در پرسپوليس دارد حرف بزند و بيشتر از حيطه مسئوليتش صحبت نکند اما گفتم متأسفانه الان طوري شده که هر فردي منافعش به خطر مي‌افتد مي‌آيد و عليه شخص ديگري صحبت مي‌کند.

*نمي ترسي از اينکه نيمکت نشيني ات دنباله دار شود؟
فوتبال بالا و پايين دارد. من سال آخر فوتبالم در پرسپوليس است و حالا خواهيد ديد که امسال چه عملکردي در اين تيم خواهم داشت. در فوتبال حرفه‌اي هم ممکن است مسائل زيادي براي يک فوتباليست پيش بيايد اما تمام سعي خودم را مي‌کنم تا بهترين بازي‌هايم را در سال خداحافظي داشته باشم.

*نيم‌فصل خداحافظي مي‌کني؟
نه؛ مطمئن باشيد تا آخر فصل در پرسپوليس مي‌مانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com